TAROM a înregistrat, în ultimele trei luni, o scădere a numărului clienţilor, însă, în luna martie, numărul acestora a crescut cu 10% faţă de cel din februarie, a declarat vineri, la lansarea unui nou serviciu de catering al firmei, directorul general al companiei, Ruxandra Brutaru.
Domnia sa a precizat: "Anul 2009 este un an dificil, la nivel global fiind estimate pierderi de 4,8 miliarde dolari. Astfel, companiile trebuie să acţioneze agresiv pentru atragerea clienţilor. TAROM va lansa noi rute, una dintre acestea fiind Bucureşti - Amsterdam, ce va fi lansată în luna iunie a acestui an, precum şi servicii de calitate. În primele trei luni ale acestui an, numărul clienţilor TAROM a scăzut, însă, în martie, acesta a crescut cu 10% faţă de februarie". Directorul companiei TAROM a mai spus că zborurile Bucureşti-Amsterdam vor fi zilnice.
TAROM a lansat vineri un nou serviciu de catering pentru clasa business, un serviciu prin intermediul căruia reprezentanţii companiei estimează că vor fi făcute economii de 8,6 milioane dolari pe an.
"Noul serviciu va utiliza materiale ecologice mai uşoare ca greutate, care vor înlocui materialele din plastic. Noile materiale ajută la protecţia mediului şi la îmbunătăţirea serviciilor", a adăugat aceasta.
Totodată, directorul general al TAROM a precizat că firma va aborda dintr-o nouă perspectivă structurile tarifare, acestea fiind orientate către client, nu către companie. "Campania în cadrul căreia biletele erau oferite cu 50 euro dus-întors, plus taxe, va rămâne în programul companiei până la finalul anului 2009 şi estimăm că, până la sfârşitul acestui an, vom vinde 200.000 de bilete. Până în prezent, au fost vândute 45.000 de bilete", a afirmat Ruxandra Brutaru. Din luna iunie, TAROM va opera curse zilnice dus-întors Bucureşti-Constanţa, Cluj-Constanţa, Iaşi-Constanţa, şi Timişoara-Iaşi.