Heineken România lansează în premieră în România un ambalaj Premium (PET) pentru marca Gösser. Lansarea acestui ambalaj premium, de calitatea superioară marchează o nouă etapă în dezvoltarea mărcii Gösser şi face posibil ca avantajele acestui tip de ambalaj să fie disponibile şi pentru consumatorii de bere din segmentul premium internaţional.
"Ambalajul PET este foarte bine primit şi a devenit un ambalaj foarte apreciat în România. Succesul acestui tip de ambalaj se datorează faptului că este avantajos, convenabil iar berea la PET este consumată de obicei cu prietenii. Acum, pentru prima dată în România, Heineken România lansează PET-ul în segmentul Premium Internaţional pentru marca Gösser. Consumatorii noştri fideli apreciază caracterul inovativ al Heineken România iar lansarea Gösser Premium Pack de 1L este modalitatea de a răspunde cerinţelor consumatorilor şi, bineînţeles, tendinţelor pieţei. Heineken România a fost prima companie de bere de pe piaţa locală care a produs bere premium la PET - este vorba de Ciuc Premium lansat în luna martie a anului trecut", declară Edwin Botterman, Preşedinte & CEO Heineken România.
Studiile de piaţă confirmă faptul că design-ul noului Gösser Premium Pack (PET) este perceput de consumatorii de bere ca fiind unic pe acest segment, aspectul modern fiind dat de eticheta îngustă de la baza sticlei iar logo-ul embosat subliniază caracterul premium al berii Gösser. Majoritatea respondenţilor consideră că PET-ul Gösser are un aspect premium, modern.
Mai mult decât atât, materialul folosit pentru ambalajul Premium Pack împiedică migraţia oxigenului şi prelungeşte termenul de valabilitate a produsului la 4 luni. Forma ergonomică a sticlei, cu gâtul alungit şi logo-ul embosat, permite manipularea sticlei cu uşurinţă şi îi conferă un aspect elegant. Folia de protecţie, inovaţie a Heineken România, protejează gâtul sticlei şi împiedică impurităţile să pătrundă în interior.
Lansare bazată pe studii de piaţă
Rezultatele studiului de piaţă au demonstrat faptul că ambalajul Premium Pack (PET) este perceput ca fiind mai practic şi ideal pentru a fi consumat împreună cu prietenii, la picnic sau la petreceri în aer liber.
Heineken Romania - pozitie solidă în segmentul PET
Heineken Romania deţine o poziţie puternică în segmentul berii la PET. În 2006, ambalajul PET a deţinut 41% din totalul pieţei locale de bere. Gama de produse cuprinde: Golden Brau PET 1,5L si 2L, Bucegi PET 1L si 2L, Gambrinus PET 1L si 2L, Harghita si Hategana PET 2L, Ciuc PET1L iar acum Gösser Premium Pack 1L (PET).
Heineken România
Heineken România este liderul pieţei de bere la nivel naţional (26.7% cotă de piaţă în 2006, potrivit datelor furnizate de AC Nielsen). Compania are patru fabrici de bere la Miercurea Ciuc, Haţeg, Constanţa şi Craiova. Din momentul in care a intrat pe piata din Romania, Heineken Romania a investit mai mult de 165 de milioane Euro. Heineken Romania deţine cel mai diversificat portofoliu pe piaţa de bere din România: Heineken, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Haţegana şi Zipfer.