Compania slovacă de lactate Koliba se aşteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de 5,5 milioane de euro, după ce în 2013 a înregistrat afaceri de 3,5 milioane de euro pe piaţa din ţara noastră, potrivit unui comunicat de presă.
Brandul Koliba există pe piaţa din România din 2008, producătorul fiind axat pe producerea caşcavalurilor semitari maturate şi a untului tradiţional.
Potrivit lui Francisk Emerik Iabloncic, Country Manager Koliba, românii preferă mai degrabă untul decât lactatele. "Pentru Koliba, anul 2013 a fost foarte bun pentru producţia de unt, cererea foarte mare de produse fiind dificil de onorat", completează Francisk Iabloncic.
În ceea ce priveşte brânzeturile însă, produsele Koliba diferă de brânza românească din punctul de vedere al metodei de producţie şi va mai dura ceva timp până când produsele companei din această categorie vor deveni cunoscute pe piaţa locală, adaugă reprezentantul companiei.