În luna octombrie, real,- Hypermarket România sărbătoreşte 4 ani de la intrarea pe piaţă. În cei patru ani de activitate, real,- Hypermarket România a deschis 25 de magazine în 18 oraşe din întreaga ţară, în urma unor investiţii care ajung la aproximativ 500 de milioane de euro, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Din 2006, primul an de prezenţă pe piaţă, până în 2009, cifra de afaceri a companiei a crescut de aproape 8 ori, de la 98,47 de milioane de euro până la 760,76 de milioane de euro (valori nete, nu includ TVA). De asemenea, real,- a creat în jur de 2000 de locuri de muncă în fiecare an operaţional.
"real,- România aniversează, iată, 4 ani în România, prilej cu care dorim să le mulţumim clienţilor pentru încrederea acordată în toată această perioadă. Permanent, noi, la real,- am analizat şi am ţinut cont de cerinţele acestora, pentru ca acum să le putem oferi magazine moderne, cu preţuri mici şi produse de calitate, dar şi cu o repartizare sortimentală care le defineşte cât mai bine nevoile. În dorinţa de a ne poziţiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui număr de 2-3 magazine pe an, în funcţie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunităţi de carieră, la scară naţională şi internaţională", a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket România.