"Herbalife" a derulat studiul privind "Atitudini şi comportamente în stilul de viaţă al românilor" , plecând de la elementele de bază ce caracterizează un stil de viaţă sănătos: nutriţie echilibrată, comportament pro-activ în îngrijirea sănătăţii, activitate fizică regulată şi importanţa perioadelor de odihnă şi relaxare. Studiul a fost implementat în ianuarie 2012 de compania de cercetare de piaţă GfK România, pe un eşantion la nivel urban şi naţional, alcătuit din 802 respondenţi, bărbaţi şi femei între 24--50 de ani.
Deşi studiul a relevat că majoritatea respondenţilor se declară destul de mulţumiţi de stilul lor de viaţă actual şi consideră că au un comportament preventiv în ceea ce priveşte sănătatea, studiul demonstrează că 58% dintre respondenţi suferă la ora actuală de una sau mai multe boli, 15% suferă de deficienţe de vitamine, minerale (anemie), 13% suferă de obezitate, iar 12% au un nivel crescut al colesterolului.
Pentru grupa de vârstă de 36-50 ani, jumătate dintre respondenţi nu sunt satisfăcuţi de greutatea lor corporală, fiind prea mare, iar 41% consideră că ar trebui să ţină dietă, dar nu au început un regim alimentar pentru a slăbi.
Interesant este că 35% încearcă să mănânce trei mese în fiecare zi, masa principală a zilei fiind cea de prânz pentru mai mult de jumătate dintre cei chestionaţi, 30% nu acordă importanţă mesei de dimineaţă, declarând că iau micul dejun doar rareori sau niciodată.
Ceea ce recomandă Herbalife, prin programul său pentru un stil de viaţă activ şi sănătos, este o nutriţie echilibrată, activitate fizică regulată şi odihnă. Produsele Herbalife, companie internaţională din domeniul nutriţiei şi al vânzărilor directe care comercializează produse pentru controlul greutăţii, nutriţie şi produse de îngrijire personală, sunt recomandate de Dorota Seidler, marketing and sales manager în cadrul Herbalife România, fiind rezultatul unor cercetări ştiinţifice de înalt nivel, cu efecte benefice asupra sănătăţii.
Produsele Herbalife, cu sediul în California, sunt vândute în 80 de ţări prin intermediul unei reţele de peste două milioane distribuitori independenţi, cu o piaţă anuală de 5 miliarde dolari.