Agentia de consultanta în relatii publice THE PRACTICE împlineste pe 15 noiembrie un an de la înfiintare. În cele 12 luni, THE PRACTICE a devenit un nume important pe piata româneasca de comunicare - compania a lucrat pentru 17 clienti, are o echipa de 10 consultanti în relatii publice si a avut 3 campanii premiate la PR Award (cel mai mare numar de premii obtinute de o agentie de PR în cadrul competitiei din acest an).
Lansata ca o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu (fost Managing Director Ogilvy PR), a Ioanei si a lui Stefan Iordache (CEO si COO Leo Burnett), compania a pornit la drum acum un an cu o echipa de 4 consultanti, un singur client în portofoliu si un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett.
"Evolutia companiei a depasit pâna si cele mai optimiste asteptari ale noastre. La început, ne-am propus pentru 2007 o cifra de afaceri de 350.000 euro, iar dupa primele 6 luni ale anului depasisem deja aceste estimari" declara Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group. Lucram pe profit înca din luna martie a acestui an si pâna la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro. Speram ca dupa doar 1 an sa intram deja în topul primelor 10 companii de PR si din punctul de vedere al marimii afacerii" precizeaza Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
THE PRACTICE este formata din oameni cu experienta în industrie, care ofera servicii de PR la standarde ridicate. Daca acum un an agentia avea 4 consultanti, în acest moment echipa numara 10 specialisti dedicati activitatii pentru clienti. "Suntem o echipa câstigatoare! Iar pentru a sustine cresterea afacerii, vom angaja în 2008 înca patru oameni. Vom recruta juniori pe care dorim sa-i formam în spiritul de învingator al companiei" spune managerul THE PRACTICE.
THE PRACTICE are în prezent contracte în vigoare cu 12 clienti, companii de renume, si gestioneaza în total 21 de branduri. În ordinea în care s-au adaugat la portofoliul agentiei, clientii curenti sunt: MOL România Petroleum Products, Abbott Laboratories, Carpatcement Holding, SAP România, Lerida International, Leo Burnett, Starcom, GE Money, Brailact, Plaza Centers, Harley Davidson Bucharest si Westhouse Group. Compania are deja si 5 contracte finalizate cu succes, printre acestea numarându-se campanii cunoscute precum Ziua Barbatului/Bergenbier sau Bookfest 2007.
Pentru anul ce urmeaza, agentia îsi propune o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, dar si o consolidare a business-ului prin reînnoirea contractelor cu clientii curenti si prin mentinerea climatului intern pozitiv si efervescent. Planurile de viitor vizeaza extinderea portofoliului cu clienti din domenii precum FMCG (home & personal care), auto, electronice si electrocasnice sau telecomunicatii, domenii neacoperite înca de THE PRACTICE, dar în care specialistii agentiei au deja experienta relevanta. Eforturile de new business se vor concentra însa pe câstigarea de noi clienti din domeniul materialelor de constructii si cel imobiliar. Agentia îsi doreste formarea de divizii specializate pe aceste domenii, cu atât mai mult cu cât a acumulat deja experienta semnificativa lucrând pentru clienti importanti din industriile mentionate. În ce priveste gama de servicii, THE PRACTICE îsi va intensifica eforturile pentru mai buna valorificare a expertizei însemnate pe care o detine în "comunicare interna", un serviciu care pâna în prezent nu a fost fructificat la potentialul real.
"Anul acesta am fost poate cea mai dinamica prezenta din industrie, avem un produs de PR foarte bun si o echipa de oameni valorosi. Avem toate motivele sa pasim cu încredere în cel de-al doilea an din viata companiei" concluzioneaza Gabriela Lungu.