Noua platformă completă, misiune, viziune, valori şi identitate vizuală, a fost dezvoltată împreună cu Seed Consultants, partener exclusiv Landor în ţara noastră, şi a reprezentat unul dintre cele mai complexe procese de rebranding pentru o companie românească, demarat în decembrie 2009. Punctul de pornire a fost reprezentat de realizarea unui audit complet al brandului de companie ce a dezvăluit imaginea actuală a brandului Scandia reflectată atât de mediul intern, cât şi de mediul extern, informează un comunicat remis redacţiei.
"Scandia Food este o companie cu o tradiţie extraordinară care s-a dezvoltat continuu, venind acum, ca urmare a unui complex proces de rebranding, cu o nouă filosofie pe care o vom materializa în toate acţiunile noastre viitoare. Sperăm că această schimbare va fi primită de consumatorii noştri cu încrederea că Scandia Food este compania care le înţelege cel mai bine nevoia de a avea pe masă o mâncare savuroasă, făcută cu grijă, din cele mai bune ingrediente, în care modernitatea şi tradiţia sunt parte a unei singure poveşti. Această lansare este, în fapt, promisiunea pe care o facem angajaţilor, consumatorilor şi clienţilor noştri, că vom susţine creşterea Scandia Food în cea mai mare companie românească de produse alimentare", a declarat Robert Redeleanu, director general al Scandia Food.