Segmentul iaurturilor simple de la Tnuva, în continuă creştere

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 3 decembrie 2008

Tnuva a lansat în luna noiembrie a doua campanie importantă de promovare a consumului de iaurturi simple. Campania subliniază beneficiile funcţionale ale iaurturilor Tnuva, care constituie o importantă sursă de Calciu şi sunt în acelaşi timp bogate în proteine lactate. Acesta este triplul efect al iaurturilor Tnuva: oase rezistente, muşchi viguroşi, corp puternic. Tnuva oferă informaţii de bază despre avantajele unei alimentaţii echilibrate în care iaurturile Tnuva (4% grăsime, 0% grăsime, sau de băut) ocupă un loc important, aducând beneficii reale organismului.

Sagit Tzur Lahav, MK VP Tnuva România, a declarat: "Scopul campaniei Tnuva Triplu Efect este de a atrage atenţia consumatorilor asupra beneficiilor consumului zilnic de iaurt. În acelaşi timp, dorim să lărgim aria de cunoaştere şi informare asupra produselor Tnuva şi a noutăţilor pe care le introducem în urma căutării celor mai bune soluţii pentru consumatori. Am ales să susţinem o campanie pentru piaţa importantă a iaurturilor simple şi datorită creşterii continue a acestui segment, în volum cu 50,000 tone în anul 2008, care reprezintă 30% din valoarea pieţei de produse lactate proaspete."

Iaurturile din gama "Tnuva Iaurtul meu fin" sunt dezvoltate şi produse local, în fabrica Tnuva din Popeşti-Leordeni, un proiect greenfield, realizat în conformitate cu cele mai exigente standarde ale Uniunii Europene. Toate produsele au la bază lapte integral la standarde europene, cele mai atent selecţionate ingrediente, nu conţin conservanţi sau coloranţi artificiali, nu conţin îndulcitori artificiali şi constituie o importantă sursă de calciu şi proteine.

Dr. Luana Şahian, Medic în Medicină Generală, Consultant în Probleme de Nutriţie şi Estetică Corporală, a declarat: "Iaurturile îndeplinesc numeroase roluri în corpul uman şi aduc multiple beneficii la nivelul tuturor sistemelor organismului. Proteinele repară muşchii deterioraţi, menţin masa musculară şi forţa de contracţie şi de aceea, consumând zilnic iaurt, se poate păstra în formă musculatura, obţinând muşchi viguroşi. Având de cel puţin două ori mai mult Calciu decât o cană cu lapte degresat, iaurtul este o importantă sursă de Calciu, care joacă un rol esenţial în procesul de creştere şi dezvoltare a oaselor, a celulelor, a muşchilor şi în special a inimii. Iaurtul este unul dintre produsele lactate care este recomandat a fi consumat în fiecare zi, tuturor persoanelor, indiferent de varstă!"

Produsele din gama "Tnuva Iaurtul meu fin" (Iaurtul meu fin, Iaurtul meu fin 0% grăsime, Iaurtul meu fin de băut, Iaurtul meu fin cu cereale 0% grăsime) sunt prezente în toate oraşele din România, cu ajutorul extinsei reţele de distribuţie şi de vânzări a companiei. Noua campanie de comunicare integrată, Tnuva Triplu Efect, include spoturi TV, online, OOH, materiale de comunicare la raft, sampling şi campanie de relaţii publice. Toate ambalajele iaurturilor simple Tnuva vor afişa un logo special creat pentru a le face mult mai uşor de recunoscut de către consumatori.

Tnuva, cel mai mare producător de lactate din Israel, aduce pe piaţa din România know-how-ul acumulat în 80 de ani de experienţă, aplicat la toate nivelurile, de la materia primă folosită, la producţie, distribuţie, vânzare sau marketing. Ferma de lapte de la Adunaţii-Copăceni este un adevărat exemplu în această industrie.

În România, Tnuva este o companie locală, pentru că majoritatea celor peste 460 de angajaţi este de naţionalitate română, iar materia primă principală este locală.

Tnuva România a fost fondată în anul 2004. Scopul companiei este să devină unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa extrem de competitivă a lactatelor din România, prin creşterea standardelor de calitate pentru produsele lactate şi prin revitalizarea domeniului producţiei de lactate din România.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb