"Tempo Advertising" semnează noua campanie de comunicare pentru Planul Personal de la Orange

A.S.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 29 aprilie 2004

Agenţia de publicitate "Tempo Advertising" a realizat creaţia şi producţia pentru noua campanie de comunicare a Planului Personal de la Orange, care reprezintă o extindere a conceptului lansat anul trecut. Noua campanie de comunicare a Planului Personal este compusă dintr-un spot TV generic de 45 de secunde, numit "Choose" şi din două spoturi de 15-20 de secunde, promovând fiecare cîte o nouă opţiune, din machete de presă, outdoor şi materiale pentru punctele de vînzare.

"Mesajul de comunicare pe baza căruia s-a dezvoltat campania pune în valoare beneficiile serviciului Planul Personal - libertatea de alegere prin opţiunile personalizate - şi este ilus-trat simplu, în concordanţă cu valorile mărcii Orange", a declarat Simona Şerban - Client Service Director Tempo Advertising. Pen-tru a păstra coerenţa şi pentru a întări forţa comunicării, spotul "Choose" a fost conceput ca o continuare a lui "Hello" - campania de comunicare pentru Planul Personal din anul 2003, realizat tot de către "Tempo Advertising". În acest sens, s-au păstrat structura, muzica, atmosfera şi o parte dintre personaje.

Spotul a fost realizat în colaborare cu Castel Film şi poartă semnătura regizorului israelian Eli Sverdlow. Melodia este "Island in the sun" - interpretată de Weezer.

Înfiinţată în anul 1996, "Tempo Advertising" a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee naţionale şi internaţionale. În 2002, "Tempo Advertising" a fost cuprinsă în The Gunn Report, alături de cîştigătorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards. "Tempo Advertising" concepe, execută şi gestionează campanii de publicitate integrate, asigurînd clienţilor săi servicii de creaţie, producţie, media, cercetare şi strategie, BTL şi PR. Agenţia deţine în portofoliu un număr important de mărci, printre care se numără Agricola International, Allied Domecq (Finlandia, Teacher's, Beef-eater), AutoRom (Mercedes Smart), Brystol Myers Squibb (Efferalgan, Upsarin, Fervex, Upfen), Banca Comercială Ion Ţiriac, BRD Sogelease, Class Mob, Comceh, Chrysler (Chrysler, Jeep), European Foods (Regal, Viva, Olla, Naty), Flanco, Genco (Samsung), Howard Johnson Plaza Hotel, Hyundai, Loulis, MCar (Mitsubishi), Orange România, Panfoods (Amigo Instant, Amigo Especial and Amigo Tradicional), Premium Auto (Jaguar, Land Rover), Romcar (Ford, Mazda), Royal Brinkers (Linco, Holland, Matinal, Unirea), Scandic Distilleries (Scandic, Polar, Moscoff), United Romanian Brewe-ries (Skol, Tuborg, Carlsberg, Guinness), KTech (Ultra PRO Computers), Unita, VISA Card.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb