Total Advisor Insurance Broker a devenit Otto Broker de Asigurare, în urma unui proces de rebranding, se arată într-un comunicat al Otto Broker.
Procesul de rebranding a marcat definirea clară a celor două divizii Otto Broker, cea de retail şi cea corporate. Noua structură a companiei se traduce în creşterea gradului de specializare a brokerilor, adaptarea precisă la nevoile specifice ale clientului cu efect direct în îmbunătăţirea calităţii serviciilor.
Pentru a facilita accesul clientului la serviciile sale, Otto Broker a lansat şi platforma online www.asigurăripentrutoţi.ro. Ofertele de asigurări de locuinţe şi bunuri, sănătate, viaţă şi pensii, CASCO şi RCA pot fi studiate online, iar clientul poate consulta un expert Otto Broker pentru detaliile finale. Platforma oferă utilizatorului acces la servicii de calitate şi îi permite, în acelaşi timp, să economisească timp şi bani.
Cu o echipă de aproape 20 de oameni, OttoBroker gestionează programele de asigurări pentru mai bine de 200 de companii româneşti şi internaţionale, iar divizia sa retail oferă servicii de brokeraj unui număr semnificativ de persoane fizice. În 2007, compania a intermediat prime brute de peste 2,8 milioane euro, cu o cifră de afaceri de circa 635.000 euro. Pentru 2009, volumul de prime brute încasate ar putea depăşi nivelul de patru milioane de euro.