Metro Cash & Carry România începe o nouă serie de remodelări pentru magazinele sale din Bucureşti şi Bacău. Acesta este cel de-al doilea proces de remodelare demarat în acest an, după cel început în luna iunie, ce a inclus alte 7 centre de distribuţie, informează un comunicat remis redacţiei.
Remodelarea centrelor de distribuţie are drept scop adaptarea la cerinţele şi nevoile clienţilor profesionişti, prin expunerea optimă a articolelor destinate cu precădere întreprinzătorilor din domeniile HoReCa şi Food Trade. În urma procesului, suprafaţa de expunere a produselor alimentare va fi de 55%, în timp ce produselor nealimentare le va reveni procentul de 45%.
"Implementarea acestor programe de remodelare susţine ideea menţinerii standardului de calitate recunoscut în cadrul Metro Cash & Carry în toate magazinele reţelei din România şi adaptează conceptul de expunere a mărfurilor, pentru a facilita activitatea de aprovizionare a clienţilor noştri profesionişti. Aceste acţiuni fac parte din strategia companiei noastre de orientare către nevoile de afaceri actuale ale clienţilor profesionişti", a declarat Edwin Deurloo, Director Operaţional Metro Cash & Carry România.