Compania Urgent Cargus a raportat, anul trecut, afaceri de 345 de milioane de lei, comparativ cu cifra de afaceri cumulată, de 302 milioane de lei, din anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
"Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 14%, în 2015 comparativ cu anul 2014. Volumele transportate au crescut pe ambele segmente de clienţi, B2B (business to business), şi B2C (business to consumer), susţinute de expansiunea ponderii comerţului online. Pe acest segment, compania a înregistrat o creştere de peste 70% a volumelor transportate faţă de anul 2014", a spus Nadia Homoc, director comercial al Urgent Cargus, citată de Mediafax.
Ea a mai precizat că diversificarea gamei de produse oferite de magazinele online, expansiunea ofertelor acestora şi apariţia noilor jucători în acest domeniu vor influenţa şi mai mult creşterea pieţei.
Compania a rezultat în urma fuziunii curierilor Urgent Curier şi Cargus International, după ce ambele firme au fost preluate de fondul de investiţii Abris Capital. Anul trecut, Urgent Cargus a raportat un profit de 14 milioane de lei, faţă de 10,8 milioane de lei, la 1.205 angajaţi, potrivit datelor transmise de oficialii companiei.