Veniturile companiei Edy International Spedition au crescut în primele nouă luni cu 25% faţă de intervalul similar al anului trecut, la 200 milioane de lei, a anunţat, ieri, operatorul de transport de marfă. "Evoluţia veniturilor companiei cu mult peste media pieţei este rezultatul creşterii volumelor şi al unor măsuri de optimizare a activităţii operaţionale luate de companie în urmă cu circa doi ani", se arată într-un comunicat al Edy International Spedition. Compania a fost primul transportator din ţară care a externalizat activitatea de management al anvelopelor, având astfel de costuri optime de rulare. Totodată, compania a redus consumul de carburant prin traininguri pentru şoferi şi un sistem IT integrat care permite alocarea automată a unei cantităţi optime de combustibil pentru fiecare cursă şi care limitează posibilitatea întregului sistem de a dilua cantitatea respectivă.
"Creşterea substanţială a preţului motorinei, cu mult peste estimările de la începutul anului, ne obligă însă ca, din perioada imediat următoare, să mărim tarifele. (...) Considerăm că este singura opţiune corectă, industria de transport neputând absorbi creşterile constante şi greu de înţeles ale preţului combustibilului şi ale costului finanţării", a declarat directorul financiar al grupului, Mircea Ţiplea.
Grupul cuprinde patru companii - edy Logistics, edy International Spedition, Autocamion Service şi Diesel One.