Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo Advertising se numără printre câştigătorii AdPrint 2010. Juriul prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, a acordat anul acesta cinci trofee de aur şi câte şase de argint şi de bronz în competiţia care a reunit 58 de agenţii europene şi un total de 318 lucrări.
În urma punctelor acumulate în concurs, Agency of Angels este anul acesta Ogilvy France, agenţie a cărei campanie "Melting", cu execuţiile "Beach", "Night Club" şi "Tennis" a câştigat aur în mai multe categorii şi secţiuni ale competiţiei. Campania a fost desemnată şi Grand Prix la categoria AdPrint Outdoor & Poster.
In ceea ce priveste castigatorii romani la AdPrint 2010, in ordinea categoriilor de concurs, au fost premiate: "Grey Bucharest" cu Silver Angel la categoria AdPrint Unconventional Media, secţiunea Unconventional Use of Ambient pentru "Flower Pots" şi cu Bronze Angel la categoria AdPrint Outdoor & Poster, secţiunea Durables and Other Consumer Goods, pentru campania "Safe Inside", cu execuţiile "Punks", "Caught în the act" şi "Graffiti".
"Propaganda" cu Bronze Angel la categoria AdPrint Press & Magazine, sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment, pentru campania "For Greatest Fans", cu execuţiile "Queen_The Miracle", "Michael_Bad", "Beatles_Yellow Submarine" şi "Depeche Mode_Music for the Masses".
"Tempo Advertising" cu Bronze Angel la categoria AdPrint Unconventional Media, secţiunea Unconventional Use of Ambient, pentru "Ajax Glass Efect".