Compania Albalact a raportat creşteri în primul semestru al acestui an, realizând obiectivele de business bugetate, potrivit unui comunicat de presă.
Anul acesta, Albalact a raportat o cifră de afaceri de 165.897.770 lei, în timp ce în primul semestru 2011, compania a avut o cifră de afaceri de 165.869.656 lei. Profitul net pe primul semestru al acestui an este de 3.577.753 lei, cu 58% mai mare decât profitul din primul semestru al anului 2011 (2.263.859 lei).
Irina Măndoiu, director comercial Albalact, a afirmat: "Considerăm că rezultatele sunt bune, se încadrează în liniile bugetate, în condiţiile de piaţă actuale. Aşa cum am anunţat, anul acesta am dezvoltat portofoliul de produse, am lansat o gamă nouă, diversificată, de brânză proaspătă de vaci sub brand-ul Rarăul şi am extins şi portofoliul brand-ului Zuzu cu produse ambalate la pahar. Ne pregătim să intrăm în categorii noi de piaţă în a doua jumătate a anului".