"Fornetti" România a obţinut în primul trimestru al anului o cifră de afaceri de 30,9 milioane de lei, în creştere cu 2% faţă de perioada similară a anului anterior şi vizează pentru acest an stagnarea afacerilor, a declarat directorul general al francizei, Boer Reka, agenţiei NewsIn.
"De asemenea, rezultatele primelor patru luni din 2009 sunt aproximativ egale cu cele înregistrate în anul 2008, iar pentru anul curent previzionăm o cifră de afaceri asemănătoare cu anul precedent", a mai spus acesta.
În plus, Reka a precizat că strategia de dezvoltare pentru anul 2009 prevede finalizarea unei investiţii de circa 10 milioane de euro, începută în luna iunie a anului trecut, pentru mărirea capacităţii de producţie şi de depozitare, precum şi alte investiţii în modernizarea tehnologiei de producţie, lărgirea gamei sortimentale şi creşterea calităţii produselor.
"Strategia de dezvoltare pe anul 2009 ţine cont de condiţiile economice concrete generate de criză, de aceea consolidarea actualei reţele de magazine este în prim planul acţiunilor noastre. Suntem în curs de a finaliza o investiţie de 10 milioane euro, începută anul trecut în iunie, dar avem în plan şi deschiderea de noi magazine Fornetti, atât în 2009, cât şi în anii următori", a menţionat Boer Reka.
Potrivit reprezentantei companiei Fornetti, magazinele vor fi amplasate în continuare în zonele cu un flux pietonal intens şi în supermarketuri. În plus, Reka a menţionat că, datorită procesului de modernizare a localităţilor de tip rural, compania are în vedere extinderea activităţii şi spre zona rurală.
Totodată, Boer Reka a adăugat că numărul de francizaţi ai reţelei Fornetti este stabil, iar în ceea ce priveşte comportamentul consumatorilor în această perioadă s-a observat o scădere a cantităţii de produse cumpărate, însă numărul de clienţi a rămas constant.
Fornetti România a avut în anul 2008 o cifră de afaceri de 142,8 milioane lei, în creştere cu 32% faţă de anul precedent, când a obţinut afaceri de 10,8 milioane lei.