Centrul pentru Studierea Opiniei şi Pieţei (TNS CSOP), una dintre primele trei agenţii de cercetare de piaţă din lume, punctează aspectele pozitive ale colaborării companiei SIVECO România cu clienţii săi şi părţile care pot fi îmbunătăţite. Astfel, aproximativ 72% dintre beneficiari consideră că soluţiile şi serviciile practicate de SIVECO România răspund nevoilor în mare/foarte mare măsură sau în totalitate cerinţelor. Principalele motive ale aprecierilor pozitive în acest sens sînt: capacitatea companiei de a rezolva problemele clienţilor, adaptabilitatea şi performanţa soluţiilor oferite şi o bună comunicare. Acelaşi procent dintre beneficiari consideră că principalul motiv pentru care lucrează cu SIVECO îl reprezintă echipa de profesionişti, urmat de calitatea serviciilor. Două treimi din clienţi (68%) apreciază că SIVECO România înţelege cerinţele strategice, iar principalele motive pentru aceste aprecieri se referă la capacitatea produselor şi serviciilor de a le rezolva problemele, cît şi la adaptabilitatea şi performanţa aplicaţiilor.
"Implementarea unei soluţii informatice cunoaşte o serie logică de paşi: analiza, parametrizarea, instalarea pachetului de componente, transferul de date în noul sistem, verificarea şi validarea datelor importate şi şcolarizarea utilizatorilor noului sistem - după care tot procesul se încheie cu acceptanţa produsului finit, adică a soluţiei informatice. Dar, din punctul de vedere al SIVECO România, colaborarea cu beneficiarul nu se încheie aici", declară doamna Irina Socol, directorul general al companiei.
Compania SIVECO derulează periodic studii privind nivelul de satisfacţie a clienţilor (peste 3.000 de utilizatori finali din toată ţara) atît din punct de vedere al produselor şi serviciilor furnizate, cît şi al angajaţilor companiei implicaţi în proiecte de dezvoltare, implementare şi asistenţă.