Asociaţia Litoral - Delta Dunării va organiza în perioada 30 august - 4 septembrie, cu sprijinul Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Turkish Airlines, o vizită de informare pentru aproximativ 20 de reprezentanţi ai agenţiilor de turism şi reprezentanţi mass-media din Turcia, conform unui comunicat de presă.
Corina Martin, Preşedinte Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunării, a declarat: "Pe măsură ce dezvoltăm produsele turistice litoralul românesc şi Delta Dunării, în sensul îmbunătăţirii serviciilor turistice, organizării de evenimente de mare atracţie, îmbunătăţirii accesibilităţii şi infrastructurii - ne interesează să promovăm oferta noastră şi destinaţia pe pieţele externe cele mai apropiate, pe care le considerăm adecvate pentru atragerea de turişti. Strategia noastră include în acest moment Turcia, ţările arabe şi Rusia, dar şi o serie de pieţe europene - Germania, Austria, Italia, Polonia, etc. România trebuie să accentueze eforturile de promovare pe pieţele externe, pentru a atrage cât mai mulţi turişti străini, astfel încât turismul românesc să nu mai fie dependent de circulaţia turistică internă".
Conform comunicatului, pe parcursul celor cinci zile, touroperatorii şi jurnaliştii din Turcia vor vizita unităţi de cazare, agrement şi alimentaţie publică de pe litoral şi din Delta Dunării, precum şi obiective turistice din aceste două destinaţii. În plus, infotripul este corelat cu Târgul de Turism "Bursa Litoral - Delta Dunării", evenimentul de contractare a bazei de cazare de pe litoral şi din Delta Dunării, pentru a da ocazia reprezentanţilor agenţiilor de turism din România şi ai structurilor de cazare participante să interacţioneze cu reprezentanţii agenţiilor de turism din Turcia.