Vânzările pe piaţa locală ale companiei Den Braven au crescut cu 7% în primele şase luni ale anului, comparativ cu perioada similară din 2009, la 7,5 milioane de euro, în condiţiile în care, potrivit ultimelor date statistice, sectorul românesc al construcţiilor s-a redus cu aproximativ 20%, informează un comunicat remis redacţiei.
Valoarea totală a vânzărilor Den Braven România în perioada ianuarie-iunie 2010 a atins un nivel de 16,3 milioane de euro, cu 40% mai mare decât cel consemnat în primul semestru din 2009, în contextul în care exporturile de spumă poliuretanică au crescut de 2,3 ori, până la 6,9 milioane de euro, iar vânzările totale la export s-au majorat de peste 2,15 ori.
"Faptul că se cumpără materiale de construcţii în România, într-o piaţă care traversează momente extrem de dificile, nu poate fi decât un semnal pozitiv pentru acest sector, iar rezultatele obţinute ne îndreptăţesc să credem că vom atinge creşterea de 10-15% bugetată pentru acest an. O tendinţă importantă remarcată în ultimele luni este preocuparea din ce în ce mai intensă a românilor de a-şi termoizola propriile locuinţe în perspectiva unei ierni care va solicita costuri energetice mai mari decât în alţi ani şi care, deşi se confruntă cu reduceri semnificative ale veniturilor, au decis că este mai rentabil să facă acest efort financiar acum, decizie favorizată, e drept, şi de scăderea din acest an a preţurilor la ferestrele de tip-termopan", a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România.