Groupama Asigurări avea la sfârşitul lunii aprilie 2014, la 1 an de la intrarea pe piaţa de asigurări de sănătate, un portofoliu de peste 30.000 de asiguraţi, companii, IMM-uri şi persoane fizice, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania a accesat acest segment prin Asigurarea Medicală Integrală, un produs oferit în parteneriat cu Reţeaua privată de sănătate Regina Maria. Printre cele mai mari companii ai căror angajaţi beneficiază deja de Asigurarea Medicală Integrală se numără Auchan, Orange, FrieslandCampina şi Dacia-Renault Group, se arată în comunicare.
Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări a declarat: "Ne-am angajat să le oferim românilor continuitate atunci când situaţiile neprevăzute apar precum şi servicii oneste şi simple. Am respectat acest angajament şi pe linia asigurărilor de sănătate, o piaţă foarte mare în România în termeni de nevoi, şi o linie de business importantă pentru noi, printr-un produs adaptat cerinţelor clienţilor noştri. Asigurarea Medicală Integrală acoperă toate nevoile care vizează sănătatea respectiv prevenire, diagnostic şi tratament, toate trei extrem de necesare şi în acelaşi timp interdependente. Experienţa solidă a grupului, lider de piaţă în Franţa pe piaţa asigurărilor medicale şi startul promiţător al produsului oferit în parteneriat cu Reţeaua privată de sănătate Regina Maria ne oferă premisele necesare pentru a continua consolidarea prezenţei pe acest segment".
"Asigurarea Medicală Integrală este un produs gradual, structurat în 3 pachete de servicii, optimizate în funcţie de profilul clienţilor (sanatate.groupama.ro). Produsul combină avantajele unui abonament medical cu cele ale unui produs de asigurare medicală", se mai arată în comunicat.
Compania are în Franţa, pe segmentul de asigurări de sănătate, 3,7 milioane persoane asigurate şi prime brute subscrise în valoare de 1,9 miliarde euro înregistrate în 2013.