Heineken a anunţat reînnoirea contractului cu UEFA pentru sponsorizarea UEFA Champions League pentru următorii trei ani. Heineken rămâne unul dintre principalii sponsori ai competiţiei până la sfârşitul lui 2011. Cele două părţi au decis să nu dezvăluie date financiare legate de sponzorizare, acestea rămânând confidenţiale.
Marca Heineken s-a asociat cu cea mai prestigioasă competiţie între cluburi la nivel mondial încă din sezonul 2005/2006. Cu o audienţă de peste 140 de milioane de telespectatori la fiecare meci, din 230 de ţări, UEFA Champions League este evenimentul sportiv global care, ca şi Heineken, se poate mândri că este universal: atât Heineken, cât şi UEFA Champions League sunt prezente în aproape orice ţară din lume.
Stefan Orlowski, Group Commerce Director Heineken N.V.:
"Suntem încântaţi că am prelungit sponsorizarea Heineken a UEFA Champions League. Cu acoperire TV în întreaga lume, UEFA Champions League a devenit un adevărat fenomen global, potrivindu-se perfect cu Heineken, marca premium cu cea mai răspândită prezenţă internaţională. Prelungirea acestui parteneriat cu UEFA va continua să aducă valoare mărcii Heineken şi, în acelaşi timp, sublinează angajamentul nostru de a extinde poziţia de lider pe segmentul de bere premium."
De asemenea, Heineken va continua să aducă UEFA Champions League mai aproape de fani. În ultimele două sezoane, Heineken a dus faimosul Trofeu UEFA Champions League într-un tur în America Latină şi Asia, pentru a le oferi fanilor şansa de a se bucura de celebrul simbol sportiv. Anul acesta, peste 350 de câştigători, participanţi la promoţie, vor mege la finala UEFA Champions League de la Moscova şi peste 150 de consumatori vor urmări finala din Africa de Sud. Mai mult decât atât, permisul Heineken Back Stadium va oferi unor fani norocoşi oportunitatea de a urmări jocul de încălzire dinaintea meciului.