În trimestrul al treilea din 2010, Henkel raportează vânzări de 3,961 milioane euro, o creştere de 13.7 procente faţă de perioada similară a anului trecut. După ajustarea în funcţie de cursul valutar, vânzările au crescut cu 6.4 procente. Organic, creşterea a fost de 6.5 procente, o altă creştere semnificativă faţă de perioada similară din 2009. Divizia Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei a raportat o creştere de 3.4 procente, divizia Produse Cosmetice/de Toaletă o creştere de 4.6 procente, iar divizia Adezivi Tehnologii a raportat o creştere de 9.7 procente, aproape de ordinul a două cifre, faţă de trimestrul trei din 2009, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Profitul operaţional (EBIT) a crescut cu 73.0 procente, de la 290 milioane euro la 501 milioane euro. Profitul operaţional ajustat a crescut cu 27.0 procente, de la 407 milioane euro la 517 milioane euro.
"În cel de-al treilea trimestru am reuşit să depăşim performanţele foarte bune din trimestrele precedente. Acesta este primul trimestru în care reuşim să realizăm un EBIT margin ajustat de 13 procente", a declarat Kasper Rorsted, Preşedinte Henkel Management Board. "Ţin să subliniez faptul că toate regiunile şi toate diviziile şi-au adus contribuţia la acest succes, în pofida contextului dificil. Motoarele creşterii au fost, şi de această dată, mărcile noastre puternice şi inovaţiile. În plus, adaptarea structurii costurilor şi progresele înregistrate în atingerea obiectivelor noastre strategice au contribuit din plin la această extraordinară performanţă."