Mai mult de jumătate dintre cetăţeni sunt interesaţi să-şi cumpere o maşină în perioada următoare şi aproape două treimi dintre ei ar alege o maşină second hand, comparativ cu 37,3% care ar opta pentru o maşină nouă, potrivit unui studiu prezentat, ieri, de Hezi Shayb, CEO al companiei de leasing operaţional New Kopel Group.
Studiul a arătat că mai mult de jumătate dintre cei chestionaţi ar folosi cash pentru achiziţionarea maşinii, o treime ar face credit şi doar 16,4% ar apela la leasing. Pentru achiziţia unei maşini, 29,5% ar plăti 10.000 de euro şi doar 8,2% ar plăti 3.000 de euro.
Hezi Shayb a explicat: "Există un interes crescut pentru achiziţia unei maşini, indiferent că vorbim despre companii sau persoane fizice. Studiile au confirmat că întreprinderile mici şi mijlocii şi clasa de mijloc sunt principalele motoare ale economiei şi ele trebuie susţinute prin crearea de soluţii personalizate".
New Kopel Group, subsidiară a holdingului Shlomo Group din Israel, a lansat, ieri, programul "Prima maşină second hand", condiţiile de creditare fiind asemănătoare cu programul guvernamental "Prima maşină".
Eugen Măciucă, directorul Diviziei Sixt SH, a declarat: "Am dezvoltat un parteneriat cu o companie specializată în leasing, iar programul pus la punct este foarte avantajos din perspectiva condiţiilor de finanţare: 4,5% dobândă şi termen de achitare de 36 de luni".
Totodată, compania a lansat o ofertă prin care românii pot închiria, în weekend-uri, maşini de la 9,9 euro/zi.
New Kopel Group deţine o flotă de aproape 3.000 de automobile, care sunt date în sistem leasing operaţional către cei 300 de clienţi ai companiei.
Shlomo Group, acţionarul New Kopel Group a fost fondat în 1974 în Israel, fiind unul dintre cele mai puternice holdinguri din această ţara, unde este lider pe piaţa leasingului operaţional, în. Holdingul administrează o flotă de 65.000 de vehicule, deţine 33% din piaţa leasingului operaţional pe segmentul domestic şi 25% din piaţa leasingului operaţional corporate.