Ford a înregistrat o creştere de 51% a înmatriculărilor de vehicule în ţara noastră în primele opt luni ale acestui an raportat la perioada similară a lui 2013, în contextul în care la nivelul pieţei auto s-a înregistrat o creştere de 23,40%, cu un total de 55.343 unităţi înmatriculate în perioada ianuarie - august 2014.
Conform celor mai recente date furnizate de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Inmatriculare a Vehiculelor, în primele 8 luni ale acestui an, au fost înmatriculate 4.601 vehicule Ford, faţă de 3.048 unităţi înmatriculate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cele mai bine vândute modele Ford în primele nouă luni ale anului au fost Fiesta (1787 unităţi), Focus (1084 unităţi) şi Mondeo (329 unităţi).
"Ne bucură aceasta creştere sunt încrezator că ne vom menţine ritmul pană la finalul anului, astfel înc ât sa putem închide 2014 cu o cotă de piaţă de peste 8%. Cred în continuare că trebuie încurajat consumul de masini noi, eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil şi cât mai puţin poluante pentru mediul înconjurator", a declarat Zoltan Brassai, director general Ford România, Compania Naţională de Vânzări.
Vanzările de flote continuă sa domine, astfel că peste 60% din unităţile Ford inmatriculate de la inceputul anului şi pană în prezent s-au încadrat în această categorie. Cu toate acestea, existenţa programului Rabla a susţinut vanzările retail şi a impulsionat totodată clienţii să se îndrepte catre showroom-urile Ford din intreaga ţară.
"Deşi în acest moment, flotele reprezintă cea mai mare parte a vanzărilor Ford din Romania, am observat o usoară revigorare şi în randul clientilor persoane fizice. În acest sens, ne-au ajutat campaniile noastre de marketing, dar şi programul Rabla care anul acesta a început în aprilie, comparativ cu 2013, cand acesta a demarat în iunie. Faptul că suntem din ce în ce mai prezenţi în parcul de flote din Romania denotă apreciarea şi încrederea clientilor noştri în gama de produse Ford", a adăugat Brassai.
Ultimul trimestru al acestui an este deosebit de important pentru Ford, în contextul lansării noului Focus, dar şi prin prisma lansării noii game de comerciale, inclusiv noul Transit Courier.