Compania MOL România, subsidiara grupului ungar MOL, pregăteşte, pentru anul viitor, investiţii de 10-15 milioane euro, în dezvoltarea reţelei de benzinării, potrivit Cameliei Ene, director executiv MOL România, citată de News.ro.
Domnia sa a precizat: "În 2017 vom păstra un ritm de investiţii asemănător cu cel din ultimii ani, de 10-15 milioane euro. Vom continua investiţiile în deschiderea de noi benzinării. Dar nu excludem nici posibilitatea creşterii prin achiziţii".
Cota de piaţă a companiei se ridică la circa 19%.
Directorul executiv al MOL România spune că nu poate estima cum va evolua această cotă anul viitor, în contextul unei pieţe fluide.
"În anii trecuţi, piaţa s-a contractat şi, de la sfârşitul anului trecut, am început să vedem semne de creştere a consumului", a adăugat Camelia Ene, referindu-se la evoluţia vânzărilor în retail.
MOL România a deschis, până în prezent, 37 de unităţi de tip Fresh corner, urmând ca până la sfârşitul anului următor reţeaua să ajungă la peste 100 de unităţi Fresh Corner.
MOL şi-a majorat vânzările de motorină în România cu 15%, în primele nouă luni ale acestui an, până la 355.000 tone, în timp ce vânzările de benzină au avansat cu 12%, până la 125.000 tone.
MOL are operaţiuni în peste 30 de ţări şi aproximativ 25.000 de angajaţi. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice în Ungaria, Slovacia şi Croaţia.
Compania are o reţea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 10 ţări, din care peste 200 în România.