Antreprenorul Mugur Frunzetti a investit 500.000 euro în Retargeting.ro, un start-up de optimizare a conversiilor online, fondat de Rareş Bănescu, potrivit informaţiilor primite astăzi de redacţie.
Soluţia Retargeting.ro îmbină personalizarea mesajelor afişate în site, a newsletterelor, segmentarea bazei de date, A/B testing şi un sistem de recomandări individualizat, în funcţie de istoricul de navigare al vizitatorilor. Adaptarea mesajelor la parcursul şi situaţia vizitatorilor prin Retargeting.ro are drept efect creşterea ratelor de conversie din prima lună de utilizare.
Suma investită va fi folosită pentru dezvoltarea soluţiei Retargeting, local şi pe pieţele externe, vizându-se deschiderea unui birou în California, la finalul acestui an sau începutul anului următor.
În prezent aplicaţia Retargeting.ro este folosită de 10 magazine online care dispun de baze de date ce cuprind împreuna peste 600.000 abonaţi.
Pentru anul acesta, reprezentanţii Retargeting.ro estimează o creştere semnificativă a numărului de clienţi, urmând să ajungă la 50-100 magazine online pe care se implementează soluţia Retargeting.