Noul Renault AUSTRAL intră în stadiul final de dezvoltare. Cu fiecare lansare de model nou, vehiculele sunt supuse lunilor de teste intensive pentru a asigura calitatea şi fiabilitatea la cel mai înalt nivel. Aceste teste de anduranţă au şi scopul de a valida longevitatea diferitelor componente, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, noul Renault AUSTRAL finalizează în aceste condiţii severe cele mai recente validări ale noii sale platforme CMF-CD3 şi a gamei de motoare complet electrificate.
Noul Renault AUSTRAL intră astăzi în aşa-numitele teste "Confirmation Runs". Mai exact, o flotă de aproximativ 100 de vehicule va parcurge 2 milioane de kilometri.
Astfel, noul SUV Renault AUSTRAL va călători prin Franţa, Spania, Germania şi România pentru a verifica valabilitatea validărilor efectuate în fazele anterioare. 900 de şoferi vor parcurge 600.000 de km pe drum deschis, în timp ce pe circuit se vor realiza alţi 1.400.000 de kilometri.
Aceste teste vor face posibile, de exemplu, validarea alegerii setărilor pentru noua platformă CMF-CD3, verificarea sistemelor de asistenţă la condus, a izolarii fonice şi chiar a confortului suspensiei pentru a oferi tot ce este mai bun viitorilor noştri clienţi.
Printre validările avute în vedere se numără şi cele ale grupului motopropulsor. Renault AUSTRAL va beneficia de o gamă alcătuită exclusiv din motoare hibride pe benzină, în cea mai mare parte formată din opţiuni de motorizare complet noi: un motor E-TECH Hybrid de nouă generaţie, un motor 1.3 TCe mild-hybrid 12V şi noul 1.2 TCe mild-hybrid de 48V.
Această gamă de motoare va oferi performanţe record: emisii reduse, de la 105 g CO2/km (pentru motorul E-TECH în ciclul WLTP, în aşteptarea omologării), şi putere maximă de până la 200 CP, se arată în comunicat.