Programul special iniţiat de real,-, prin care îşi propune să asigure cel mai mic preţ de pe piaţă pentru produse alimentare şi nealimentare de bază continuă. După ce gama de articole din programul "Cel mai ieftin" a fost extinsă de la 300 la 500 de articole, ţinta următoare este stabilită la 700 de produse, până la sfârşitul anului, informează un comunicat remis redacţiei.
"Pe lângă preocuparea noastră permanentă de a monitoriza şi de a ajusta zilnic preţurile, astfel încât să oferim cele mai ieftine produse de pe piaţă din categoria celor pentru acoperirea nevoilor de bază, ne concentrăm în acelaşi timp pe diversificarea gamei de produse. Ţinta noastră este aceea de a acoperi toate categoriile de produse, cu scopul de a asigura un nivel echilibrat de alimente care să acopere nevoile de bază", a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket România.
În această etapă a programului, 70% dintre articole sunt din segmentul alimentar, în timp ce segmentul nealimentar acoperă 30%.