Romtelecom a finalizat implementarea unui nou sistem de monitorizare care îmbunătăţeşte timpul de răspuns la solicitările clienţilor. Compania a dezvoltat o soluţie de monitorizare video, NOC, care se ocupă cu identificarea şi rezolvarea deranjamentelor la nivelul infrastructurii companiei, potrivit unui comunicat emis astăzi ziarului de Romtelecom.
Orice incident din reţeaua Romtelecom este acum raportat central, în timp real, şi generează un timp de răspuns mai bun din partea echipelor responsabile.
Directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis, declară: "Oferirea de servicii şi suport de calitate, stabilirea unui dialog constructiv cu clienţii noştri reprezintă o prioritate pentru Romtelecom. Să rezolvăm problemele întâmpinate de clienţii noştri, să ne corectăm greşelile când este cazul, să ne învăţăm lecţiile şi să facem lucrurile mai bine decât până acum sunt provocări permanente pentru noi. Noul sistem de monitorizare ne dă posibilitatea de a ne supraveghea reţeaua cu "ochi de vultur", de a ne îmbunătăţi performanţele şi de a asigura un timp de răspuns cât mai bun când este necesar."