Salterra, multibrand specializat în produse dedicate somnului, a deschis, astăzi, primul showroom din ţara noastră, în urma unei investiţii care s-a ridicat la 40.000 de euro.
Conform unui comunicat de presă, evenimentul vine la numai două luni după intrarea companiei pe piaţa de profil locală, prin intermediul site-ului Salterra.ro.
Showroom-ul Salterra este amplasat în centrul Capitalei şi are o suprafaţă totală de 115 metri pătraţi. Colecţia din magazin cuprinde 4 mărci ale grupului Pikolin, lider european în produse dedicate somnului. În plus, portofoliul conţine marca Tempur şi o serie de produse fabricate în România.
Marcela Moss, Director General Salterra, a declarat: "După o experienţă de 15 ani în domeniul industriei mobilierului am realizat că românii nu acordă suficientă importanţă sănătăţii lor. De multe ori aleg un pat cu o formă deosebită, dar uită să investească în elementele esenţiale destinate odihnei. De aici a pornit ideea unui concept nou de magazin dedicat culturii somnului care îşi propune să ofere consumatorului român un ambient specializat în care să testeze şi să aleagă salteaua, perna, lenejeria - deci întregul ansamblu de piese - care să-i ofere confort, relaxare şi odihnă sănătoasă".
Vânzările ce vor fi înregistrate de showroom-ul Salterra din Bucureşti vor contribui la realizarea obiectivelor fixate de companie pentru primul an de funcţionare în România, de a obţine o valoare a cifrei de afaceri de 500.000 de euro şi un volum de vânzări de aproximativ 4.500 de produse.