Salterra Distribution Group, specialist multibrand în produse destinate somnului, vizează, pentru anul 2015, afaceri în creştere de 800.000 mii de euro, precum şi o urcare de de cel puţin 10-20% a cifrei de afaceri derulate în online şi consolidarea parteneriatelor cu noi canale de distribuţie, precum Emag şi Sensodays.
În mediul offline, Salterra îşi propune deschiderea a două noi magazine în 2015, în Bucureşti şi în Constanţa.
Cu o cifră de afaceri de 500.000 euro + TVA înregistrată în 2014, Salterra a cunoscut anul trecut o creştere de 5-10% a comenzilor online. Compania s-a extins şi în mediul offline, deschizând două noi magazine în Iaşi şi Braşov. În plus, colecţia de produse Salterra a fost completată cu paturi şi canapele Nicoletti Home, introduse în gama deja existentă de mobilier tapiţat, acestea aducând o contribuţie de peste 20% din totalul cifrei de afaceri.
Pe lângă mediile de dezvoltare online şi offline, Salterra anunţă noi investiţii în creşterea stocului de marfă disponibil, participarea la târguri şi expoziţii specializate şi noi lansări de produse. În colecţia Salterra vor intra, în decursul anului 2015, noi modele din colecţia de saltele Pikolin, o nouă colectie de paturi tapitate Novaluna - Italia, colecţii noi de lenjerii, perne şi pilote, o colecţie de canapele design din piele şi sofa dehusabile KOO International - Spania şi o colecţie de canapele piele si stofa dehusabile Ardi - Spania.