UPC România lansează un nou concept de magazin. Primul magazin cu noul design va fi deschis în data de 27 ianuarie în Şoseaua Mihai Bravu Nr. 35, urmând ca, în timp, conceptul să fie extins şi în alte oraşe din ţară. Procesul va fi însoţit de modernizarea şi reamenajarea întregii reţele de Centre UPC de Relaţii cu Clienţii.
Cu un design interior inovativ şi primitor, noul concept de magazin UPC reflectă o abordare diferită la nivelul relaţiei cu clienţii, transformând tradiţionala relaţie reactivă casier - client într-o interacţiune placută, într-un spaţiu primitor.
"Acest concept de magazin s-a născut dintr-o analiză detaliată a obiceiurilor abonatilor noştri care interacţionau cu reprezentanţii punctelor noastre de lucru, în medie o dată la doua luni, în special pentru plata facturilor. Ne-am dorit să transformăm acest proces într-unul proactiv, în care vechiul casier se transformă într-un consilier de relaţii cu clienţii bine pregătit, prietenos şi gata oricând să ofere soluţii şi răspunsuri la toate întrebarile primite. Este parte din noua noastră strategie de abordare a clienţilor să stabilim relaţii pe termen lung cu aceştia, atât prin oferta de servicii şi produse, cat şi prin crearea unui spatiu primitor, care să răspundă tuturor exigenţelor lor", declară Iulia Florea, Customer Relations & Retail Sales Director UPC.
Modul în care este amenajat magazinul permite vizitatorilor să interacţioneze cu produsele, în cadrul zonei "demo", unde pot fi încercate cele mai noi produse şi servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clienţii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informaţiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas către implementarea serviciilor de self-care.
De asemenea, consilierii de vânzări UPC vor sta la dispoziţia clienţilor cu detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Graţie sistemului tehnic de administrare a timpului de aşteptare, traseul clienţilor în magazin va fi mult îmbunătăţit, iar perioada de aşteptare considerabil redusă. Sistemul funcţionează pe bază de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv poziţionat la intrarea în magazin. Panourile luminoase situate central afişează numerele de ordine ce vor permite optimizarea timpului de aşteptare al clienţilor.
Noul magazin UPC are o spurafaţă de aproximativ 130 mp şi isi aşteaptă clienţii din zonele Moşilor, Bucur Obor şi Stefan cel Mare.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.237.000 de clienţi în 200 oraşe.
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 30 septembrie 2009, LGI oferea servicii de înaltă calitate, către aproximativ 17 milioane de clienţi din 14 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa.