"Xerox" România şi Republica Moldova a realizat, anul trecut, venituri de peste 72 de milioane de dolari, în creştere cu 18% faţă de valoarea înregistrată în 2007. Potrivit reprezentanţilor companiei, orientarea afacerii către serviciile de management al documentelor şi către echipamentele multifuncţionale laser de capacitate mare a continuat să fie motorul creşterii firmei şi în 2008.
Marius Perşinaru, Country General Manager "Xerox" România şi Republica Moldova, a declarat, printr-un comunicat de presă, că "am mizat corect pe produsele cu valoare adăugată şi ne-am concentrat eforturile spre extinderea unei noi game de servicii în administrarea de documente, prin deschiderea unei noi locaţii de arhivare şi procesare", a mai spus acesta.
În ceea ce priveşte planurile companiei pentru acest an, reprezentantul "Xerox" a precizat că "am început 2009 cu o strategie care porneşte de la realităţile pieţei, de la modul în care industriile se structurează natural". Acesta a adăugat că "investiţiile pe care companiile le aprobă vor fi rezultatul unor nevoi reale, cu impact la nivelul eficientizării proceselor de lucru". Potrivit comunicatului de presă, strategia "Xerox" este axată pe nevoile şi cerinţele concrete ale clienţilor, portofoliul de servicii şi soluţii fiind structurat în funcţie de ele.
Reprezentanţii companiei susţin că vânzările de echipamente de birou au înregistrat o creştere de 51%, susţinută în primul rând de vânzările de echipamente multifuncţionale şi dispozitive laser. Potrivit comunicatului, divizia de hârtie "Xerox" a avut o evoluţie foarte bună şi în anul 2008. Compania a completat oferta pentru hârtia reciclată, comercializată la un preţ similar cu cel al hârtiei normale şi la fel de albă ca şi colile obişnuite, pe fondul unor tendinţe accentuate de conformare la politicile "verzi" în rândul marilor companii.