În primele nouă luni ale anului 2010, pe principalele categorii de produse comercializate, Grupul de firme Agricola Bacău înregistrează o creştere a cifrei de afaceri de 23%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, informează un comunicat remis redacţiei.
"Pe piaţa cărnii de pasăre se înregistrează, din a doua jumătate a anului, o uşoară tendinţă de creştere a volumelor faţă de anul trecut. În timp ce toate categoriile de produse de larg consum au înregistrat anul acesta creşteri de preţuri, preţul mediu la carnea de pasăre este cu 10% mai mic faţă de cel înregistrat în 2009, asta şi în contextul în care subvenţiile din agricultură au fost retrase de la 1 ianuarie 2010. Cu toate acestea, Agricola Bacău s-a adaptat foarte bine la cerinţele şi aşteptările clienţilor şi consumatorilor săi şi a reuşit să crească la o cotă de piaţă de 14% la carnea de pui. Premiile pe care le-a câştigat compania nostră în luna octombrie demonstrează că Agricola Bacău este văzută de reprezentanţii comercianţilor drept o companie dinamică şi un partener de afaceri puternic. Astfel, trofeele pentru < Cel mai puternic brand > şi < Cea mai eficientă promoţie > din categoria Carne şi produse din carne primite în cadrul Galei Premiilor Piaţa ca urmare a voturilor exprimate de peste 700 de comercianţi, precum şi menţiunea pentru < Cel mai dinamic comerciant din retailul modern > cu care a fost distinsă reţeaua noastră de magazine dovedesc faptul că brandul nostru capitalizează continuu încredere şi notorietate", a declarat Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău.