Bucureşti, 13 august 2007 - Media Direction lansează TV Wave, un soft inovativ pe piaţa instrumentelor de media, folosit în construirea mixului de staţii TV.
TV Wave reprezintă o matrice complexă care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienţă (rating), reach, afinitate faţă de target, costuri.
"Pe fondul creşterii semnificative, an de an, a preţurilor de pe piaţa media din românia, clienţii devin din ce în ce mai atenţi la modul în care agenţiile propun investirea bugetelor de media. Acest soft ne ajută ca pe baza principalilor indicatori de media disponibili în piaţa locală să propunem către clienţii noştri un split de televiziuni cât mai eficient, în funcţie de tipul de campanie pe care şi-o doresc aceştia. Din experienţa bazată pe peste 30 de campanii rulate cu ajutorul TV Wave în perioada de teste, am reuşit să optimizăm investiţia clienţilor noştri cu până la 12%", declară Răzvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.
TV Wave este un instrument singular în piaţa românească, deţinut în exclusivitate de Media Direction, ce permite, pe baza datelor TNS-AGB, combinarea realistă a costurilor şi datelor de audienţă, precum şi introducerea în ecuaţie a obiectivelor de campanie, care dobândesc valori critice în tabulare.
Beneficiul clienţilor este major, TV Wave reuşind optimizarea mixului de staţii şi implicit a costurilor alocate unei campanii.
De avantajele TV Wave vor beneficia toţi clienţii Media Direction.
Despre Media Direction
Media Direction a fost înfiinţată în anul 2001 şi este agenţia de media a grupului BBDO, parte a reţelei internaţionale de comunicare Omnicom. Media Direction oferă servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clienţii agenţiei se numără companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.