Administraţia publică românească parcurge un amplu şi complex proces de reformă structurală, informatizarea instituţiilor din administraţia publică centrală şi locală reprezentând o componentă fundamentală a strategiei de aliniere la standardele Uniunii Europene.
Această cerinţă precum şi reducerea birocraţiei în administraţie şi a volumului de muncă pentru funcţionarii publici pot fi asigurate prin utilizarea de soluţiii informatice eficiente, adaptate realităţilor din administraţia publică românească.
Implicarea SIVECO România în modernizarea administraţiei publice se concretizează atât în eforturi de diseminare a informaţiilor în cadrul unor seminarii de prezentare dedicate informatizării şi eficientizării instituţiilor din administraţia publică cât şi în în oferirea şi dezvoltarea de soluţii software specifice.
De la începutul anului 2007, compania a organizat pentru administraţia publică seminarii de prezentare în oraşele Timişoara, Piatra Neamţ, Craiova şi Cluj-Napoca, la aceste seminarii participând reprezentanţi ai administraţiilor publice şi serviciilor de utilităţi publice din judeţele Arad, Caraş - Severin, Hunedoara, Timiş, Iaşi, Botoşani, Bacău, Neamţ, Suceava, Vaslui, Dolj, Gorj, Olt, Mehedinţi, Vâlcea, Cluj, Satu - Mare, Sălaj şi Bistriţa -Năsăud.
În cadrul acestor evenimente sunt prezentate aplicaţii, cazurile de succes, participanţii implicandu-se în discuţii, abordând soluţiile prezentate din toate unghiurile de interes ale utilizatorilor.
SIVECO Romania deţine numeroase referinţe în domeniul administraţiei, specialiătii companiei dispunând de o expertiză profundă în domeniu, dobândită în proiecte ample,complexe, de succes.
Implementările soluţiilor SIVECO în cadrul instituţiilor publice au condus la o îmbunătăţire a activităţilor la nivel de organizaţie, nu doar departamental, ceea ce a permis o comunicare mai eficientă cu cetăţenii, aceştia devenind beneficiarii unor servicii de o calitate superioară, transparente şi de utilitate sporită.
Astfel, pentru modernizarea şi eficientizarea serviciilor oferite locuitorilor municipiului Bucureşti, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUCUREŞTI a implementat soluţiile SIVECO.
Implementarea sistemului informatic integrat SIVECO Applications la Primăria Municipiului Bucureşti a contribuit la îmbunătăţirea activităţilor din întreaga instituţie, ceea ce a permis o comunicare mai eficientă cu cetăţeanul. Acesta a devenit beneficiarul unor
servicii de o calitate superioară, transparente şi de utilitate sporită.
Din sfera instrumentelor de Business Inteligence, SIVECO Business Analyzer, integrat în sistemul implementat în cadrul Municipalităţii Bucureşti, are rolul de integrator al informaţiilor din cadrul instituţiei. Sistemul asistă conducerea în timp real în procesul de
luare a deciziilor, într-o manieră flexibilă faţă de articularităţile administraţiei publice.
În cadrul proiectului derulat cu Primăria Municipiului Bucureşti, a fost implementat totodată şi Sistemul Informatic de Management al Documentelor şi al Fluxurilor de Lucru - SIVADOC. SIVADOC se integrează cu celelalte sisteme informatice existente în cadrul
PMB, şi anume CRM, Banca de Date Urbană, Arhiva Electronică, SIVECO Applications şi INFOCHIOSC. Ca urmare a integrării sistemelor, informaţiile intrate prin una dintre componente pot fi utilizate de către celelalte componente, asigurându-se astfel coerenţa şi
consistenţa datelor.
Tot în cadrul colaborării cu Primăria Municipiului Bucureşti, a avut loc şi implementarea soluţiei INFOCHIOSC - Sistemul Interactiv Teritorial de Informare a Cetăţenilor.
INFOCHIOSC reprezintă un portal informaţional, un sistem de informare automatizat şi simplu de utilizat pentru cetăţeni. INFOCHIOSC reprezintă un exemplu de deschidere către tehnologia informaţiei, asigurând atât o mai bună comunicare cu cetăţenii cât şi un spor de imagine, prin transparenţa obţinută. Conducând la reducerea volumului de muncă atribuită funcţionarilor publici şi, implicit, a timpului de rezolvare a problemelor cetăţenilor, sistemul este disponibil 24h/zi, 7 zile pe săptămână.
SIVECO România propune administraţiei publice şi soluţiile Portal şi AeL Enterprise - platformă integrată completă, de instruire şi gestiune a conţinutului. Primul sistem de acest fel dezvoltat în întregime în România, AeL Enterprise este o platformă integrată completă,de instruire şi gestiune a conţinutului, dedicată mediilor de instruire din cadrul organizaţiilor şi putând fi adaptată cu uşurinţă la cerinţele specifice unei instituţii publice.
Soluţiile Portal sunt colecţii complexe de site-uri web care oferă o gamă largă de informaţii şi servicii online cum ar fi mesageria electronică (e-mail), căutare avansată de informaţie, plăţi online: cumpărături, plăţi de taxe, management de conţinut şi de documente, resurse de colaborare pentru comunităţi restrânse sau foarte largi, instrumente de creştere a producţivităţii.
"Astăzi, exigenţele consumatorilor de servicii publice sunt din ce în ce mai ridicate iar presiunea pe care societatea, în ansamblul ei, o impune în direcţia eficientizării acestui domeniu, este tot mai mare. Intenţia noastră este aducem oamenii din instituţiile publice faţă în faţă cu beneficiile pe care le asigură soluţiile informatice şi cu proiectele noastre de succes. Administraţia publică are nevoie de software de cea mai nouă generaţie, capabil de a gestiona eficient resursele instituţiilor şi de a le acoperi complet cerinţele specifice, iar SIVECO România vine în întâmpinarea acestei cereri cu o ofertă complexă", afirmă Cristina I?cu?, Consultant de Business
pentru Administraţia Publică în cadrul SIVECO România.
Despre SIVECO România
Înfiinţată la începutul anului 1992, SIVECO România SA este liderul caselor de software din România, asigurând o mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în ţări din
Europa, Orientul Mijlociu şi Statele Unite ale Americii. Între acţionarii SIVECO România se numară Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investiţii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V. Adresându-se cu precădere organizaţiilor mari şi mijlocii, compania oferă soluţii eficiente EAS, documentManagement, Business Inteligence, eLearning, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms şi eBusiness atât pentru piaţa locală cât şi pentru cea internaţională. De asemenea, compania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice de mare complexitate şi amploare.
În prezent, soluţiile SIVECO sunt utilizate de către 1800 de clienţi din 35 de ţări. 550 dintre aceşti beneficiari sunt localizaţi în România şi includ atât instituţii publice importante - Ministerul Educaţiei şi Cercetării din România, Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe, Casa Naţională de Asigurări pentru Sănătate, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi Autoritatea Naţională a Vămilor - cât şi companii private de referinţă - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacău, Tiriac Air, Med Life, Com Auto Meridian, Carpatair Timişoara, URSUS Breweries etc.
Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro.