Retailerul IT QuickMobile a înregistrat anul trecut afaceri de peste 45 milioane de euro, în creştere cu circa 20% comparativ cu anul 2013, arată un comunicat remis redacţiei.
Potrivit companiei, creşterea a fost susţinută în mare parte de introducerea în ofertă a unei noi categorii de produse - gadget-urile, din care fac parte ceasurile inteligente, brăţările de monitorizare a activităţilor zilnice, ochelarii inteligenţi, camerele sport şi cele outdoor.
"În 2014, ca şi în anii anteriori, ne-am concentrat pe distribuţia şi lansarea în premieră pe piaţa românească a telefoanelor mobile şi tabletelor de la cei mai mari producători premium la nivel mondial, într-un timp cât mai scurt de la lansarea pe piaţa internaţională", a declarat Tudor Ţiboc, General Manager QuickMobile. Potrivit domniei sale, în plus, compania a inclus în ofertă şi categoria de gadget-uri, estimat că va cunoaşte o explozie în rândul utilizatorilor în următorii 2 sau 3 ani.
Categoria telefoanelor mobile şi a tabletelor reprezintă 65% din cifra de afaceri din 2014, în timp ce gadget-urile au contribuit în proporţie de 15%.
"O nouă categorie introdusă în business-ul QuickMobile în 2014 a fost cea a brandurilor de lux, destinată în mare parte femeilor. Aceasta a contribuit la afacerile companiei cu aproximativ 2%, însă estimăm că treptat ponderea va creşte deoarece tot mai multe femei îşi doresc să investească în accesorii premium pentru telefoanele pe care le deţin", a declarat Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle.
Anul trecut, QuickMobile a realizat investiţii de peste 5 milioane de lei într-un nou sediu în Baia Mare, cu o suprafaţă de peste 2.000 metri pătraţi. Mai mult de 70% din spaţiu este destinat desfăşurării proceselor operaţionale de manipulare şi livrare a produselor atât pe piaţa locală, cât şi către destinaţii internaţionale, precum Germania, Marea Britanie şi Franţa.
"Extinderea operaţiunilor şi către pieţele internaţionale a impus dezvoltarea spaţiilor logistice din Baia Mare, astfel încât, în prezent, ne desfăşurăm activitatea într-un sediu care corespunde pe deplin nevoilor noastre şi ne ajută să livrăm în continuare produse şi servicii de calitate tuturor clienţilor", a adăugat Tudor Ţiboc.
Mai mult, anul trecut, compania a continuat investiţiile în dezvoltarea site-ului pentru a asigura o experienţă de shopping similară cu cea a marilor retaileri internaţionali. "Pe partea de servere, investiţiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de lei, în timp ce investiţiile în site au cumulat peste 450.000 de lei şi au reprezentat peste 8.000 de ore de muncă, pentru a putea asigura o experienţă de navigare perfectă", a mai spus directorul QuickMobile.
Pe lângă platforma online, compania mai deţine o reţea naţională cu 14 puncte de vânzare, în cele mai importante centre comerciale din ţară. Pentru acest an, QuickMobile vizează investiţii în reamenajarea tuturor spaţiilor într-un nou concept - open space 360° - care să asigure clienţilor o şi mai bună experienţă de cumpărare.
Tot pentru acest an, directorul QuickMobile estimează creşterea ponderii în business a produselor premium, precum şi o dezvoltare a segmentului de gadget-uri, pe fondul noilor lansări la nivel mondial. De altfel, şi anul acesta QuickMobile va continua să pună la dispoziţia clienţilor din România cele mai noi produse, în cel mai scurt timp de la lansarea lor în cadrul celor mai importante evenimente internaţionale din industria telecom, precum Mobile World Congress din Barcelona, CeBit din Hanovra sau IFA Berlin.
QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi şi accesorii din România, fiind completat de o reţea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din ţară.
1. Baieti de treaba
(mesaj trimis de Alex Diac în data de 24.02.2015, 16:12)
Am luat de la ei anu trecut un iPad si sa stricat... lam trimis inapoi in servis si mi lau reparat super rapid dupa care au trimis pe curier inapoii acasa dupa 4 zile. foarte tari baietii. spor!