Miguel Brito Gonçalves (34) este noul director de creatie al consultantului de marketing si comunicare Mercury360. Miguel se alatura, asadar, celor trei Group Creative Director-i Cristina Diaconescu, Irina Chira si Liviu Turcanu si va conduce impreuna cu acestia departamentul de creatie al agentiei.
Miguel are 8 ani de publicitate petrecuti in agentii precum Edson/FCB (agentia primului portughez care a luat un Leu la Cannes), FCB Lisabona, FCB/Tapsa Madrid, Leo Burnett Lisabona sau Leo Burnett New York. A venit in Romania acum aproximativ un an, la Tempo, iar din martie a ales Mercury360 pentru a-si pune in aplicare viziunea, ambitiile si ideile creative.
"Ceea ce m-a convins sa vin la Mercury360 a fost, intr-o prima faza, hotararea si incapatanarea lui Radu Miu. Eu sunt un tip foarte optimist si cred ca, atunci cand vrei cu adevarat ceva, reusesti, oricare ar fi provocarea. Eu si Radu avem genul acesta de atitudine in comun. Pe langa asta, viziunea si obiectivele lui Radu pentru Mercury360 se potrivesc cu ceea ce eu vreau sa fac din punct de vedere creativ si cu modul in care inteleg comunicarea de brand" povesteste Miguel Goncalves.
Miguel vine la Mercury360 pentru a intregi o echipa manageriala cu suflu nou, din care face parte si Mihai Scortea - Director Executiv si coordonatorul zonei de strategie, creatie si client service din agentie.
"Simt ca sunt martorul unui momentum din care vreau sa fac parte si pe care sa-l valorific la maxim! Mercury360 este cea mai buna agentie pe o zona de servicii care devine din ce in ce mai indispensabila in advertising, servicii pe care putine agentii le pot oferi. Cred ca nu va fi deloc greu ca Mercury360 sa devina in scurt timp cea mai buna agentie full-service, mai ales cu un management ca acesta!" adauga directorul de creatie al agentiei.
Miguel Goncalves este portughez, absolvent al Institului de Arte si Design din Lisabona, sectia Marketing si Advertising. Primele sale studii universitare au fost cele de Economie la Universidade Católica, abandonate in favoarea celor de marketing si advertising. Pana sa se dedice advertisingului international a fost, pe rand, actor de teatru, sound designer, profesor, copywriter. Experienta in teatru il face foarte potrivit pentru Mercury360, agentia care a scris, regizat si jucat prima piesa de teatru despre advertising din Romania. Miguel vorbeste engleza, spaniola, portugheza si franceza. A luat premii la EFFIE, Art Directors Club of Europe, Cannes, Clio, London International Festival, FIAP, Epica, El Ojo, Obbie awards, EL SOL, CPP, Golden Award of Montreux si Leo Burnett GPC, CAP Awards. Lucrari ale sale au fost publicate in Luerzer"s Archive, Creative Advertising and Advertising Now, Taschen.
Mercury360 este cea mai mare agenţie integrată de consultanţă de marketing şi comunicare şi între primele 10 agenţii din România. Înfiinţată în 1993 şi consacrată sub numele de Mercury Promotions în 1998, Mercury360 are o experienţă solidă în derularea de proiecte de comunicare integrate şi specializate. Pe parcursul celor 14 ani de activitate agenţia s-a dezvoltat constant ajungând în 2007 la 140 de angajaţi, un portofoliu de servicii în creştere şi o cifră de afaceri de peste 17 milioane Euro. Din februarie 2008 agenţia este reprezentant exclusiv al CPM International, lider internaţional în servicii de field marketing şi sales development. În prezent, Mercury360 este dedicat unor parteneriate cu o serie de companii importante precum Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, H&E Reinert, Metro, Vodafone, Western Union, Kluth, L"Oreal, Dr. Oetker, L"Oreal, Albalact, etc. Până acum, campaniile agenţiei au fost premiate la Epica Awards (cu Argint şi Bronz), Ad"Or (spotul anului şi cel mai bun spot în categorie, cel mai bun innovative media) şi au ajuns în finală la Golden Drum.