Numărul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% în ultimul an, iar numărul clienţilor care au renunţat la factura tipărită în favoarea celei electronice a crescut de 7 ori în primele 8 luni ale anului, anunţă operatorul de telefonie Vodafone România, printr-un comunicat de presă remis redacţiei.
De asemenea, compania anunta noi beneficii pentru utilizatorii serviciului online MyVodafone, atât pentru utilizatorii Cartelei Vodafone, cât şi pentru abonaţi. Astfel, utilizatorii Cartelei Vodafone pot avea control direct asupra costurilor prin administrarea propriului cont in MyVodafone, care le permite: incarcarea cartelei, activarea sau dezactivarea extraoptiunilor pentru minutele incluse, pentru SMS-uri, numere favorite, activarea sau dezactivarea serviciului roaming si schimbarea planurilor tarifare. Promotional, in perioada 16 septembrie-15 octombrie 2009, utilizatorii Cartelei Vodafone care isi activeaza gratuit extraoptiunea Happy Click din contul lor MyVodafone, intra automat intr-un concurs al carui premiu cel mare este un HTC Magic.
Totodata, abonatii Vodafone pot reîncărca acum orice Cartela Vodafone din contul lor MyVodafone, cu plata la emiterea facturii, ceea ce le oferă o mai mare flexibilitate în administrarea costurilor.
MyVodafone, serviciul online dedicat clientilor Vodafone, cuprinde două categorii de servicii eCare prin intermediul căruia clienţii Vodafone işi pot administra mai uşor conturile personale şi magazinul online unde clientii işi pot achizitiona produse şi servicii şi pot beneficia de oferte promoţionale unice. MyVodafone oferă clienţilor posibilitatea de a obţine mult mai uşor informaţii detaliate despre numerele apelate în mod frecvent, distribuţia apelurilor in funcţie de oră sau durată, distribuţia costurilor în funcţie de tipul apelurilor - national, international, roaming sau al serviciilor utilizate - voce, date, SMS/MMS. De asemenea, cu MyVodafone, clienţii pot solicita mesaje de notificare cu privire la emiterea facturii şi pot vizualiza apelurile efectuate, dar care nu au fost încă facturate.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.532.530 de clienti, la 30 iunie 2009. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicatii mobile din lume cu aproximativ 315 milioane de clienti, la 30 iunie 2009. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si aproximativ 40 de retele partenere in intreaga lume.