Cea mai recentă campanie IKEA şi-a adăugat o componentă de marketing experienţial şi oferă consumatorilor din Bucureşti oportunitatea de a interacţiona cu produsele conceptului IKEA. Două dormitoare de 4x2 mp, amplasate în "case mobile" - două maşini echipate şi decorate în interior întocmai precum două dormitoare străbat străzile Capitalei, invitându-i pe bucureşteni să descopere universul pe care IKEA l-a imaginat pentru orice "acasă", informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Proiectul special este dezvoltat de Media Investment în colaborare cu agenţiile specializate de producţie ale thegroup şi are rolul de a oferi inspiraţie în amenajarea dormitorului, demonstrând cât de încăpătoare şi confortabilă poate fi o cameră mică.
"Acest proiect este parte a activităţii noastre de promovare, menită să arate consumatorilor cât de diversă şi funcţională este gama produselor IKEA. Este un proiect inovativ, la care am apreciat tocmai gradul de vizibilitate, dar şi componenta < < experienţială > >, pe care o oferă consumatorilor", a declarat Camelia Ganga, Marketing Coordinator IKEA România.