Compania Panovia a înregistrat o creştere cu 30% a producţiei în 2011 şi va continua investiţiile în dezvoltare şi în acest an. Panovia este prezentă pe piaţa patiseriei congelate încă de la începutul anului 2005, odată cu finalizarea unei investiţii de circa două milioane de euro. Panovia produce şi distribuie produse de patiserie şi panificaţie congelată pentru segmentul retail şi HORECA la nivel naţional, iar portofoliul său cuprinde 3 mărci cunoscute: Morăriţa, Ema şi Panovia. Sabin Mărţoiu, director general Panovia, a declarat: "În 2012, vom investi atât în construcţia de noi facilităţi de producţie cât şi în achiziţia de utilaje performante. Astfel, ne vom alinia la cele mai înalte standarde europene în domeniu, ceea ce estimăm că va conduce la o creştere a producţiei cu 40% în anii imediat următori".
Panovia a trecut de-a lungul celor 7 ani de existenţă prin diferite etape de dezvoltare, odată cu diversificarea ofertei de produse şi a canalelor de distribuţie. Acest proces a permis companiei să fie competitivă pe piaţă, cu o cifră de afaceri care a crescut anual în medie cu 20%.
Materiile prime de bază folosite sunt produse în România de către producători de top. Anumite premixuri sunt importate direct, pentru unele dintre ele, compania având chiar exclusivitate. Portofoliul de produse Panovia este grupat în funcţie de segmentul de piaţă şi de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de plăcintă, saleuri cu susan şi mac - marca Morăriţa; strudel cu mere, fructe de pădure, brânză şi vişine; minipateuri cu mere, fructe de pădure, brânză şi telemea - marca Ema. Pentru clienţii profesionali, compania oferă: patiserie (ştrudele, minipateuri), viennoiserie (croissant, pain au chocolat, melci) şi brutărie (baghete, chifle) marca Panovia.
Procesele de fabricaţie sunt certificate privind siguranţa alimentară, compania implementând din anul 2007, standardele ISO 22000 şi normele HACCP prin TUV Thuringen.
Produsele Panovia sunt destinate în prezent exclusiv pieţei interne, întreaga capacitate fiind direcţionată către clienţii autohtoni. Compania îşi propune, începând cu anul viitor, să onoreze şi solicitările pentru export, venite deja atât din Europa, cât şi din Ţările arabe şi Orientul Mijlociu.