Bucureşti, 18 septembrie 2007 - Ascendis anunţă un nou parteneriat internaţional cu Exper!ence it, unul dintre liderii mondiali în dezvoltarea programelor de învăţare experienţială (experiential learning). Compania canadiană Exper!ence it concepe şi implementează programe de învăţare experienţială pentru firme precum: Procter and Gamble Inc, Microsoft, Trans Union, Boeing, Whirpool, People Magazine.
Prin acest parteneriat, programele pe care Ascendis le adaugă soluţiilor sale de instruire de calitate sunt: Planet X, Journey Home, Alien Contact şi Gemstones. Abilităţile pe care aceste programe urmăresc să le dezvolte participanţilor se încadrează mai multor domenii de interes: managementul vânzărilor şi relaţia cu clienţii (Planet X); dinamica lucrului în echipă, provocările şi comportamentul echipelor de succes (Journey Home); relaţionarea în mediul de afaceri - legătura dintre rezultatele obţinute şi relaţiile pe care "jucătorii" şi le creează (Alien Contact). Programele se adresează atât top şi middle managementului organizaţiilor, cât şi angajaţilor din prima linie şi echipelor cu sarcini specifice.
"Pentru piaţa de training şi consultanţă din România, parteneriatul Ascendis cu Exper!ence it aduce plus valoare într-un domeniu de activitate care este în plină evoluţie la noi - învăţarea experienţială. Echipa Ascendis este nerăbdătoare să dezvolte aceste programe de calitate, care abordează subiecte de mare interes precum vânzări şi focus pe client sau dinamica de echipă. Mai mult decât atât, acest parteneriat reprezintă un nou pas pentru Ascendis spre a deveni una dintre cele mai bune companii din Europa în ceea ce priveşte expertiza în programele de învăţare experienţială", a declarat Sorin Păun - Experiential Learning Business Manager Ascendis.
"Acest parteneriat aduce numeroase beneficii celor două părţi, tocmai prin punctele forte ale companiilor implicate. Ascendis este o organizaţie de mare succes şi în plină creştere în domeniul trainingului şi consultanţei din România şi din Europa de Est. Exper!ence it are o gamă largă de programe de învăţare experienţială, care au avut rezultate remarcabile pentru mulţi dintre clienţii săi din America de Nord şi din lume. Credem că vom avea la fel de multe de învăţat de la partenerii noştri din România cât au şi ei de la noi", a declarat Don Jones - Founder of Exper!ence it.
Divizia Ascendis de Experiential Learning se concentrează pe trei mari arii de expertiză: simulări de afaceri; soluţii personalizate de training; team building şi programe integrate în evenimente de tip conferinţă. Scopul acestor programe este de a susţine participanţii la cursuri să înveţe din experienţa altora şi mai ales să îşi construiască o experienţă proprie.
Prezentă de 10 ani pe piaţa de training şi consultanţă din România, Ascendis este specializată în următoarele domenii: training, consultanţă şi învăţare experienţială.
- continuă pe pagina următoare -
- continuă de pe pagina anterioară -
Echipa Ascendis cuprinde 35 de traineri, consultanţi şi facilitatori care lucrează în cadrul următoarelor divizii: training; experiential learning - divizie de învăţare accelerată pe bază de simulări; consultanţă în dezvoltarea organizaţiilor; evaluări şi cultură organizaţională.
Printre clienţii Ascendis se află: Bancpost, BCR, Distrigaz Sud, E.ON Gaz România, Holcim, IBM, ING Asigurări de viaţă, Mediapro, Melinda Imprex, Microsoft, Pfizer, Raiffeisen Bank, Romstal, Romtelecom, Unicredit Ţiriac Bank, UPC, Xerox România.