Cele mai mari 35 de societăţi de brokeraj de pe Bursă au înregistrat în 2008 o scădere totală a cifrei de afaceri de aproximativ 55%, iar 2009 a fost la fel de dezastruos. Dincolo de venituri şi tranzacţii bursiere, cele mai puternice case de brokeraj au avut parte de o
mediatizare modestă în media autohtone, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform monitorizărilor MediaIQ, Intercapital Invest este cel mai vizibil brand de pe piaţa caselor de brokeraj. Compania deţine prima poziţie cu 334 apariţii în 39 de surse. Compania a înregistrat o scădere de aproximativ 3,43% faţă de perioada de monitorizare precedentă.
Cel mai puternic jucător din piaţa caselor de brokeraj, KBC Securities, cu o cifră de afaceri de 8,8 milioane de lei, a avut în ultimele şase luni 74 de apariţii în 12 surse media. În plus, KBC a avut o evoluţie negativă faţă de perioada precedentă monitorizării.