Magazinul online eMAG îşi modifică acţionariatul prin decizia lui Radu Apostolescu de a-şi vinde participaţia de 8,4%. Acţiunile deţinute de acesta vor fi preluate în perioada următoare de către Iulian Stanciu şi de grupul Naspers.
Pentru acest an, eMAG.ro estimează vânzări de peste 260 milioane de euro, în creştere cu mai mult de 40% faţă de 2013, în urma investiţiilor de anul trecut şi al celor programate în acest an, în sumă de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internaţională. eMAG a alocat un buget de investiţii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internaţională şi trei milioane de euro pentru dezvoltarea şi implementarea de tehnologii noi. Diferenţa este alocată dezvoltării angajaţilor, logistică şi marketing de brand. Retailerul este prezent în România, Bulgaria şi Ungaria şi a ajuns la o bază de 36 de milioane de potenţiali cumpărători. eMAG are în plan şi extinderea echipei, astfel că, până la finalul anului, aceasta va trece pragul de 1.000 de angajaţi. Compania investeşte 1 milion de euro în dezvoltarea şi consolidarea echipei.