În primele trei luni ale acestui an Bavarom a înregistrat o creştere de 60 procente pe segmentul berii fără alcool, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, anume 148.000 de litri. "Creşterile importante pe care le-am înregistrat la începutul anului din vânzarea de bere fără alcool ne determină să fim optimişti în ceea ce priveşte realizarea targetului pe care ni l-am propus pentru acest an, pe această zonă", a declarat Costin Ghindea, director general Bavarom, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania şi-a stabilit ca obiectiv pentru 2010 dublarea cotei de piaţă pe segmentul de bere fără acclool, la 3,6% din consumul total de bere fără alcool. "Deşi studiile sunt foarte vagi pe această nişă, ne bazăm în estimarea noastră pe o tendinţă din ce mai evidentă în ceea ce priveşte educarea consumului din ţara noastră. În plus, creşterea noastră se bazează şi pe consolidarea vânzărilor pe zona HoReCa. Dacă anul trecut anunţam o pondere a vânzărilor 70/30 retail/HoReCa, la începutul anului am reuşit, prin efortul echipei de vânzări, să modificăm valoarea la un nivel de 65/35", a adăugat Costin Ghindea.