AutoItalia Group a inaugurat, ieri, în cartierul Colentina din Bucureşti al treilea show-room auto integrat din ţară, după o investiţie de 5 milioane euro. Potrivit directorului general al noii locaţii, Sorin Encuţescu, citat de Agerpres, grupul italian continuă politica de acoperire teritorială a mărcii. "Prin deschiderea noului complex, AutoItalia Groupe continuă politica de a fi un mall multifuncţional, al treilea din ţară", a declarat Encuţescu. La rândul său, preşedintele concernului italian în România, Herbert Stein, a apreciat că răspunsul AutoItalia Group în faţa crizei economice este unul cât se poate de categoric.
Noul spaţiu multifuncţional din cartierul Colentina are o suprafaţă totală de 4.995 mp., dintre care 1.800 mp. sunt alocaţi garajului subteran, 1.344 mp. service-ului auto şi 1.241 mp. zonei de show-room.
Pentru finalizarea clădirii au fost utilizate circa 5 tone de beton şi alte 5 tone de fier-beton, iar forţa de muncă a însumat 200 de persoane.
În cadrul show-room-ului integrat vor fi comercializate mărcile Lancia, Alfa Romeo şi Fiat, iar serviciile vor fi asigurate de 45 de angajaţi.
Întrebat de ce AutoItalia Group a ales Colentina pentru amplasarea unui nou complex auto, Sorin Encuţescu a menţionat că aceasta este o zonă cu 360.000 locuitori care avea nevoie de o astfel de locaţie. "Am ales zona Colentina, care are o populaţie de circa 360.000 locuitori pentru a oferi şi celor de aici posibilitatea de a avea la dispoziţie un showroom la standarde internaţionale", a declarat Encuţescu. În prezent la nivel naţional grupul auto italian a mai inaugurat în acest an două show-room-uri integrate la Focşani şi Iaşi, urmând ca în viitor să mai deschidă centre la Bacău şi Tulcea. AutoItalia Group mai deţine un show-room în Bucureşti, dedicat exclusiv comercializării de autoturis-me, în sectorul 6.
În total, numărul centrelor des-chise de AutoItalia Group este de 39.