Producătorul autohton de cosmetice Cosmetic Plant estimează un avans al cifrei de afaceri cu circa 10% în acest an, comparativ cu 2013, la 1,76 milioane de euro, ca urmare a relansării unei game şi creşterea ponderii acesteia în vânzările anuale, arată un comunicat remis redacţiei.
Potrivit documentului, Cosmetic Plant relansează gama Q10+ ceai verde îmbogăţită cu un complex mineral energizant şi mizează pe creşterea ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în 2014, la 12,2% anul viitor.
"Lansată în anul 2006, gama Q10 + ceai verde conţine produse deja cu tradiţie în portofoliul Cosmetic Plant. Fiind una din cele mai îndrăgite dintre gamele noastre, ne dorim să răspundem în continuare nevoilor clientelor noastre cu cele mai bune şi actuale produse, de aceea am luat decizia de a moderniza formula şi a o alinia la trendurile internaţionale", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit afirmaţiilor sale, gama Q10 + ceai verde a va avea în acest an o pondere de 7,2% în totalul vânzărilor companiei. Relansarea acesteia va aduce, în 2015, conform estimărilor Cosmetic Plant, o creştere a ponderii în cifra de afaceri cu 5%. Astfel anul viitor, gama nouă va ajunge la 12,2% din cifra de afaceri totală.
"Având în vedere faptul că brandul Cosmetic Plant este recunoscut în primul rând datorită produselor pentru îngrijirea tenului, şi în cazul gamei Q10 + ceai verde cele mai mari vânzări sunt realizate de produsele de acest tip", a încheiat Susana Laszlo.
În 2013, Cosmetic Plant a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel naţional în reţelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm şi Remedia, în Plafar şi alte magazine naturiste din ţară, precum şi pe plan extern în ţări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărţite în 16 game sortimentale, grupate în funcţie de ingredientul activ principal (argan, Q10+ceai verde, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, îngrijirea părului etc).