Evoluţia companiei Flanco a luat o întorsătură favorabilă, recuperând în martie 2010 cota de piaţă până la nivelul lui ianuarie 2009 şi înregistrând creşteri semnificative ale vânzărilor, chiar pe fondul unei scăderi de 20% a pieţei în Q1 2010 faţă de Q1 2009, informează un comunicat BVB.
"Estimăm piaţa de electroretail în 2010 la 1 miliard euro, în scădere cu 10% faţă de 2009, o redresare a acesteia fiind aşteptată începând cu 2011", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco. "Piaţa din România a scăzut în 2009 foarte mult comparativ cu alte pieţe europene - 45% în România faţă de 8% în Cehia sau 12% în Polonia, declinul continuând şi în 2010", a menţionat Adrian Olteanu.
Pentru perioada următoare compania îşi propune continuarea procesului de optimizare a reţelei de magazine, având în plan deschiderea altor 10 magazine în spaţii cu chirii şi trafic optim. De asemenea, până în iunie 2010 compania îşi propune ca peste 90% dintre magazine să devină profitabile, cu o continuare a creşterii cifrei de afaceri de până la 22%.