"Henkel a început foarte bine noul an fiscal, datorită contribuţiei tuturor diviziilor. În pofida contextului dificil, diviziile "Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei" şi "Produse cosmetice/ de Toaletă" au continuat să performeze foarte bine, în timp ce divizia "Adezivi Tehnologii" a revenit la rate de creştere sănătoasă", a declarat Kasper Rorsted, Preşedintele Henkel Management Board, informează un comunicat remis redacţiei.
În primul trimestru al anului 2010, Henkel a generat vânzări de 3,512 milioane euro. În contextul revenirii pieţei, aceasta înseamnă o creştere de 7.8 procente în comparaţie cu rezultatele din primul trimestru al anului trecut. După ajustarea în funcţie de cursul valutar, vânzările au crescut cu 7.5 procente. Creşterea organică, după ajustarea la cursul de schimb, achiziţii şi vânzări, este substanţială, de 8.8 procente, reprezentând prima creştere semnificativă din ultimele 4 trimestre.
Profitul operaţional (EBIT) a crescut cu 93.3 procente, de la 218 milioane euro la 422 milioane euro. Profitul operaţional ajustat a crescut cu 79.1 procente, de la 235 milioane euro la 421 milioane euro. Datorită creşterii EBIT, câştigul net al trimestrului a crescut cu 119.8 procente, de la 121 milioane euro la 266 milioane euro. Valoarea ajustată este de 258 milioane euro în comparaţie cu 130 milioane euro din primul trimestru 2009. Câştigurile per acţiune preferenţială (EPS) au crescut de la 0.28 euro la 0.60 euro.