"Omnilogic", liderul pieţei de IT&C din România, anunţă semnarea unui parteneriat cu "Acer", companie taiwaneză adaptată perfect la noile cerinţe ale pieţei şi care îşi concentrează producţia pe laptopuri, PC-uri, LCD-uri, periferice/proiectoare şi soluţii IT.
În urma parteneriatului semnat, Omnilogic oferă acum pe piaţa românească echipamentele Acer ce înglobează cele mai noi tehnologii din domeniul IT, la preţuri accesibile atât firmelor din zona SMB cât şi utilizatorilor casnici, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Vali Găitan, Senior Director Indirect Sales, Omnilogic, a declarat: "Acer este unul dintre furnizorii de top din zona notebook-urilor care ofer produse cu un excelent raport calitate/preţ. Faptul că Omnilogic va furniza în România soluţiile Acer asigură clienţii noştri de o gamă diversificată de produse dedicate atât segmentului SOHO (Small Office - Home Office ), cât şi segmentului Business - Proffesional."
Conform analiştilor independenţi, cota de piaţă a "Acer" pe segmentul retail a urcat în luna aprilie 2009 la peste 28%, acest rezultat datorându-se notebook-urilor low-cost. Noile netbook-uri ultraportabile, ultra-uşoare Acer au fost create pentru a aduce libertate şi mobilitate totală. Prin folosirea procesoarelor cu consum ultra redus de ultimă generaţie, acestea sunt capabile să ofere o autonomie de lucru de până la 9 ore în condiţiile în care greutatea nu depăşeşte 1,9 kg. Combinând simplitatea, calitatea şi uşurinţa în folosire cu funcţionalităţile de conectivitate, chat şi aplicaţii mobile, aceste netbook-uri sunt menite să schimbe aşteptările prin uşurinţa în utilizare în viaţa de zi cu zi.
Acer Inc. înţelege provocările unei pieţe globale din ce în ce mai dinamice, aflate în permanentă schimbare, fiind primul mare producător mondial care introduce un netbook cu sistemul de operare open-source Android al Google.
Produsele şi serviciile pe care compania le dezvoltă şi le oferă sunt rezultatul unei abordări centrate pe consumator, al aplicării experienţei şi expertizei companiei în vederea maximizării potenţialului noilor tehnologii, pentru a răspunde în mod optim cerinţelor clienţilor săi.